نوشته شده توسط : coffee

یکی از نویسندگان راهنمای کامل Idiot برای قهوه و چای رازهای خود را در زمینه دم کردن قهوه بیان می کند که بهترین فنجان جوئی است که شما تا به حال طعم آن را درست می کنید درست در آشپزخانه خود.

آه ، قهوه ... آیین صبح مورد علاقه من و منبع کافئین. به عنوان نویسنده راهنمای راهنمای کامل Idiot برای قهوه و چای و یکی از مشارکت مکرر مجله Fresh Cup ، به من قهوه خوبی داده است.


دم کردن یک فنجان قهوه آسان به نظر می رسد ، اما چند بار طعم شما مانند یک کافی شاپ محلی است؟ (هرگز؟) خبر خوب ، بر خلاف دیگر تلاش های آشپزی ، تهیه قهوه خوب بیشتر از تکنیک کردن است تا چاشنی وسایل. اگر از این اشتباهات رایج خودداری کنید ، یک فنجان جسورانه و دلپذیر در خانه قابل دستیابی است.

روان! Taste of Home خط قهوه ای با کیفیت جدید دارد!

اشتباه شماره 1: استفاده از آب کافی گرم نیست


بسیاری از شراب های تجاری قطره ای هرگز برای رسیدن به قهوه مناسب به دمای ایده آل (195 تا 205 درجه) نمی رسند. آب موجود در این محدوده بیشترین عطر و طعم را از لوبیا می گیرد. به مطبوعات یا روش ریختن فرانسوی (Chemex یا یک فیلتر سرامیکی) بروید ، جایی که آب فقط از جوش بر روی دانه های زمین ریخته می شود و به مدت سه تا چهار دقیقه آن را آب می کنید. اینها معمولاً حدود 30 دلار قیمت دارند که ارزان تر از متوسط ​​کارخانه برقی است.
اشتباه شماره 2: استفاده از لوبیا هایی که مدتها قبل در زمین ریخته بودند

خرید لوبیای پیش زمین خالی از لطف است. دانه های قهوه چند دقیقه ای ریخته ، آنها شروع به آزاد کردن طعم های ظریف خود می کنند. هرچه مدت بیشتری منتظر بمانید ، بیشتر عطر و طعم کاهش می یابد. لوبیای کامل را در راهرو بقالی خرد کنید یا این کار را خودتان در خانه انجام دهید: روی یک چرخ تیغه کم هزینه یا چشمه ای برای یک چرخ گوشتکوب برای یک ریز ریزتر نیز سرمایه گذاری کنید. هنگام گرم شدن آب ، آن را روشن کنید. (برای امتیاز جایزه ، با افزودن ادویه به لوبیا ، عطر و طعم را تقویت کنید.)
اشتباه شماره 3: ریختن داخل یک فنجان سرد

در مورد آن فکر کنید اگر مایع داغ را درون ظرفی با دمای کمتر ریخته ، این مدت طولانی داغ نخواهد ماند ، درست است؟ با پیش گرم کردن فنجان ، لذت نوشیدنی خود را طولانی کنید. بهترین قسمت این است که آب در حال حاضر در حال جوشیدن است. کافی است مقداری آب را داخل فنجان بریزید ، در حالی که قهوه در حال دم کردن آن است ، در آنجا بگذارید و قبل از پر کردن قهوه آن را خالی کنید. همچنین ایده خوبی است که قبل از اضافه کردن زمینه ها ، مطبوعات فرانسوی یا آب داغ را با آب گرم بریزید.

اشتباه شماره 4: نوشیدن از نوع اشتباه فنجان

آن دسته از آموزشهای چرمی چینی را که می خواهید برای یک مهمانی چای یا فنجان قهوه فوق العاده کاربردی Corelle که سالها در آن قرار داشتید ، به سرعت کاهش می یابند و شما را با درجه حرارت اتاق (گاز)! یک فنجان دیواری ضخیم دمای داغ قهوه را برای مدت بیشتری حفظ می کند. سعی کنید لیوان قهوه سفید به سبک شام را با یک دیوار ضخیم پیدا کنید. ما همچنین دوست داریم که از لیوان های سرامیکی دست ساز و دست ساز استفاده کنید. دم کردن قهوه را قبل از پر کردن قهوه خالی کنید و آن را خالی کنید. همچنین ایده خوبی است که قبل از اضافه کردن زمینه ها ، مطبوعات فرانسوی یا آب داغ را با آب گرم بریزید.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()